هو الطیف

من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم/تو می‌روی به سلامت سلام ما برسانی

هو الطیف

من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم/تو می‌روی به سلامت سلام ما برسانی

درباره بلاگ

گاهی باید تنها نوشت بی‌ آنکه بخواهی بدانی و بخوانی
و من در این روزهای بیگاه می‌نویسم شایدمرهمی باشم برای تو که نوشته مرا می‌خوانی
دلم آرامش مطلق می‌خواهد....

طبقه بندی موضوعی
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۲۴

بدون شرح

ما
کاشفان کوچه‌ بن‌بستیم
حرف‌های خسته‌ای داریم
این بار
پیامبری بفرست
که تنها گوش کند

گروس عبدالملکیان
پ.ن: این روزا عجیب در خودم غرقه ام
به کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود به کجا می روم آخر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۱
tanin nikseresht

نظرات  (۲)

شرح گرفتاری ما بی شرحی ماست 
کوچه بن بست
آروزی پرواز
طنین نیک سرشت
داتبلاگداتآیآر
لیلی
بیهودگی
...

واژه ها چنان قدرت دارن که یه جایی آدمو خفت کنن؛گلوی آدمو بگیرن تا دم حس خفگی... ما بهش میگیم بغض. اما این دست همین کلماته که با قوه ی خاطرات گلومونو چسبیده!
پاسخ:
و همین خاطره ها روزی مرا در میدان تیرباران خواهد کرد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی