هو الطیف

من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم/تو می‌روی به سلامت سلام ما برسانی

هو الطیف

من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم/تو می‌روی به سلامت سلام ما برسانی

درباره بلاگ

گاهی باید تنها نوشت بی‌ آنکه بخواهی بدانی و بخوانی
و من در این روزهای بیگاه می‌نویسم شایدمرهمی باشم برای تو که نوشته مرا می‌خوانی
دلم آرامش مطلق می‌خواهد....

طبقه بندی موضوعی
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۵۱

یک عاشقانه آرام


_اینو واسه تو خریدم یکیم واسه خودم باهم شروع کنیم به خوندن
غافلگیر میشوم و میمانم چه بگویم. اولین بار است برایم هدیه میخرد. از رفتارش گمانم بر این بود مردان عاشق با هدیه در تضادند و حالا او یک تضاد را گرفته است طرفم و لابد توقع دارد با روی گشاده ازش استقبال کنم وبه جان بخرمش و بپرسم: به چه مناسبت؟ و او لبش را به نشانه یک دعوای دلنشین گاز بگیرد و بگوید: هدیه مناسبت میخواد؟ و من تاکید کنم: نمیخواد؟ و او صورتش را در هم بکشد از عقیده ای که دارم نسبت به هدیه دادن و بگوید: دو نفر که بهم محبت دارن باید این حرفا بینشان باشه؟ و من لبخندی بزنم و سرم را بندازم پایین وبگم: اگه با من باشه که نه، اماانگار با شماس. و او صدایش را نرم تر از قبل کند و بگوید: تو نادیده بگیر رها و من آنچه را در ذهنم میگذرد ازش مخفی کنم و در ظاهر لذت ببرم از تضادی که بی مناسبت اما با محبت؛ آن هم برای بار اول گرفته است طرفم و دلشاد بگویم: همیشه خدا آرزوم این بوده این کتاب را داشته باشم
کتابی را که گرفته است طرفم نگاه میکنم و عنوانش را با لحن پرسشی میخوانم: یک عاشقانه آرام؟
میثم سرش را یکی دوبار آرام تکان میدهد و با چشمهایش حالیم میکند که کتاب را زودتر از دست من بگیرد اما من حواسم به این است که ببینم قد میثم چقدر از من بلندتر است و آن را توی ذهنم مقایسه میکنم با قد مرد مهربان
گمانم قد مرد مهربان کمی بلندتر بود از قد میثم.ازش میپرسم: اصلا مگه عاشقانه آرومم داریم؟؟؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۰
tanin nikseresht

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی